Pages

Sunday, March 10, 2013

aktif kembali???

salam uolls...
rasanya lama dah x update blog kan??
em rindu sgt sebenarnye nak ber blog nih...
tp apekan daya tiada kesempatan untuk menaip cerita-cerita perihal diri...

ish mcm xbiase la nk berblog nih...
rasa janggal dan semakin xbiasa....
why? why?
idea datang mencurah but yang ditaip ntah apa2...
buat peminat novel ku yang tergendala selama bertahun-tahun tu harap jgn kecik hati....
hidup ni kita merancang tp Allah tentukan...
eh apa yang aku merepek ni hah???

for all information, rabu ni aku ade osce...
osce is...mcm mne nak terangkan??
nnt la aku citer...
but not after the osce....
maybe 1week later or 2months later...
or maybe 1year later...
ntah bila aku akan berblog semula pon aku xtahu...
wujudkah blog aku nih???
kebarangkalian untuk aktif amat lah tipis...
yang hanya aktif sekarang hanyalah FB...

*tnye diriku sendiri...
*hurmmmm.....

0 mari le komen: