Pages

Thursday, August 13, 2009

anak sedara baru....

-tanggal 03 Ogos 2009 bersamaan hari isnin pada pukul 2 lebih lahir lah anak sedara aku yang baru....
-datangnya dari kakak aku yang baru kahwin ni....tapi kiranya dia lambat gak r dpt anak....
-tggu setahun woo....anak sedara aku yang ke-9 ni di beri nama mohd firdaus....
-cantik nme tu...mesti hencem besar nanti....huhuhu....
-mulanya mak aku nak bagi nme najib sempena nme PM kita yang ke-6 ni....
-akak aku tak nak coz ye r nme pon nak ikot2 orang....
-tapi bagus gak impian mak aku tu....
-macam nme aku....ade makne tau...
-mak aku cam pasrah je r coz dia kata dah anak tu anak akak aku takkan mak aku pulak nak letak....
-tapi name anak sedara aku yang sulong anak kak long aku, aku yang bagi tau....
-mohd fahmi nmenye....
-ok la ini untuk tatapan korang....
-pic2 anak sedara aku.....



aha ini dia anak sedara aku yang baru lahir...
lahir2 je dia da cecah 3.5kg...tapi tak leh compete aku la....
aku semangat sket...bile besar je kurus....huhuhu







muhammad firdaus...seindah name....semoga name yang diberikan pada mu menjadikan mu seorang manusia yang berguna di masa akan datang...amin....

ini dia wira abang aku....namanye mohd harith imadi...amboi nme nak sampai 3 kerat...time ni umo dia setahun lebih dah....skrg dah pandai berkata2....huhuhu....

-okla sampai sini saje post aku kali ini...bye2..

0 mari le komen: