Pages

Thursday, August 6, 2009

tragedi yang tak dapat dilupakan

sangat tidak dapat dilupakan pada saat itu....
korang rasa kenapa??
okeyla...aku ceritakan..
macam ni...
perkara tu berlaku....
di suatu petang yang damai....
di court basketball....
pusingan pertama....
training basketball bersama guys....


si Garpoo bawak bola and try to score tapi tak masuk..
aku and bani pon kejar as defendent and as teammate aku nk tolong dia...
bola rebound and aku nak sambut...tibe2 bola terlepas....
yang paling tak disangka bola jatuh ke cermin mata aku kat sebelah kiri....
bila aku pegang, aku dapat rasa yang cermin mata aku pecah.....
aku ingat kan patah je tapi....
sangat tak disangka dan xde langsung expectation aku ke atas perkara yang berlaku....
aku rasa pipi aku basah...aku ingatkan peluh aku...
aku sapu la dan lihat....
aku terkedu and ape feel aku time tu pon aku tak tahu la....
"eh darah! darah!"
sape punye suara ntah aku pon tak tahu....
aku tgk je darah kat tangan aku....
eh ye ke? mcm tak percaya....
"syima, gi basuh! gi basuh!" cikgu teriak dari jauh....
aku pon berjalan dengan perlahan...
aku sapu lagi darah tu...
makin banyak pulak yang keluar.....
bila da situasinya mcm tu aku terus bg spek aku yang patah tu kat Bomal...
tapi perjalanan aku ke tandas sangat la perlahan....
"weh, jangan nanges dulu tau!" setan!!! hati aku ckp..
"syima, jangan nanges tau!!" bongoknye Bani....aku tak nanges la....sangat la poyo ayat dorang...


pintu bilik air kunci pulak....
nampak water dispenser, aku sapu air terus g kat luka aku....
'auwwww..sakitnya...' hati aku berkata....
sangat pedih time tu....tapi aku tahan je la....
mata tak berair nih....
aku blah and berjalan g kat court....
dlm perjalanan tu aku rilek jek sapu darah aku dengan tudung aku....
rupa2nya tudung aku dah habis kne darah....
tudung krim pulak tu....
habis2....



k la aku continue nnt...
in next post....
daa!!!!!!!!!!

p/s: da habis kelas sbnrnye....huhu

0 mari le komen: