Pages

Friday, January 1, 2010

happy new year!!!!!!!! 2010

-da lps da 365 days of 2009....skrg tibe mse nye untuk mengharungi 365 days of 2010...
-cpt betol mase itu berlalu...pejam celik umo aku da nk masuk 22tahun....
-halamak! sudah semakin meningkat umo semakin takut untuk aku harungi hidup...
-tapi peningkatan umo mempengaruhi kematangan aku sbg seorng manusia...
-moga 2010 ini memberi aku semangat baru dan aku mampu untuk berfikir secara terbuka...
-mampu membuat keputusan...walaupon buat keputusan tu ade la 1 perkara yang paling ssh dlm hidup aku....
-but i must did it!! coz my life is on my hand...
-ape yang aku perlu buat pada tahun baru ni adela:

1. sambung study aku...
2. kalau xdpt nk smbung aku kne mntak kerje kerajaan...
3. kalau xdpt jgk kawen je la....eh tidak mungkin...aku kne kerje dulu...cr makan...
4. paling tak mungkin ade la menganggur...aku tak nak!!!!!!!

-moga2 ape yang aku harapkan ini termakbul la...
-amin...........

0 mari le komen: