Pages

Wednesday, September 9, 2009

gathering B3L3 di bulan Ramadhan...

- sangat terkejut bile ustat a.k.a nizam bg cadangan buka pose kat luar isnin kelmarin...
- tapi kitorang ikot je r...ingatkan makan free... rupa2nya makan tong2...sowg sepuloh...hampeh jek...
- tapi takpe coz ni first time aku makan join membe2 setelah 3 tahun berada di segamat....
- bese la time diploma dulu aku tak kuasa nak melayan dak2 nih sume...
- ntah kenapa naik degree dtg lak perangai giler nk ikot dorang....
- nak start citer, actually aku ngn mbe2 aku xde transport nak gerak g IOI tuh...tetibe jek ustat offer naik kete kancil nye yang agak panas tuh....
- aku orait je ikot mber2 aku...
- tepat kol 6.30ptg kitorang gerak....pada mulanya aku and yang len2 malas gilew la nk g coz balik2 jek umah da penat....nak mandi sume and siap lg la malas....
- hehehe....ade yang tak mandi tau!!! (xley appear la sape owgnye....malu nnt dia)
- yang jadi mangsa tu si ustat la....nasib la ustat, ko duk sebelah dia....huhuhu....
- sampai2 jek dorg xde ag...kitorang round2 carik masjid or surau coz kitorang plan nk solat dulu b4 berbuka....
- kitorang tggu2 tetibe jek geng fad sampai....buka jek kete....alamak konyai @ siso pakai suar pendek...
- "weh ko pakai suar pendek pehal? kang aku cukur bulu rome tu nnt...." aku la yang berkata tu...
- dia kata xpe la, solat nnt pakai kain....yela...
- da masuk waktu kitorang g solat tapi aku xley solat la time tu..kirenye xpose le aku...hikhikhik...
- hurmmm.....ape ek tadi??
- ok after solat kitorang gerak g makan....makan time!!!!!
- sangat banyak lauk dia sediakan....paling banyak ikan la...sangat sedap...masih terbayang lagi di ingatan aku...
- aku makan ngadap fad and izzat...rupe2nye time ni la baru kita tau org tu mkn banyak ke tak...
- yang aku dapat observe kat sini paling kuat makan adalah......(eh, xley bg tau...xbaik mengaib kan org di bulan pose)
- astaghfirullah....taubat2...kejap je tu...
- after makan konyai @ siso diminta memberikan ucapan...hahaha...
- ucapan2 nye adalah: 'terima kasih kerana bla...bla...bla...bla....' tetibe jek semangat dia sebut 'hidup B3L3!!'
- aku pun tak faham tapi dia sangat la kelakar...
- si shahrul ramadan tuh asik condemn org jek...kesian tau...
- balik dlm kol 9 lebih...naik ngn ustat la balik tu...
- sekali dalam seumur hidup aku dapat classmate yang sangat meriah and sangat la sporting gilew....
- hope sem depan aku dapat la join lagi...tu pon kalau ade lagi kat sini....
- ok la sleeping time!!!!
- sory tak de ape yang nak di upload coz tempat mkn tu agak gelap....
- lagipon henset tak canggih...xde flash....
- ok selamat menyambut syawal next week....daaaa!!!!!!!!!!!!

0 mari le komen: