Pages

Sunday, September 6, 2009

masa depan basketball (p) uitm sgmt

hari tu aku mmg kne pergi mintak signature org atas uitm untuk hantar borg penangguhan bayaran ptptn....
tapi akunye koordinator program xde lak...terpakse la pergi jmpe en.nasir untuk dptkan cop and tndatgn tu....
sampai jek dia tnye..
"kat mne skang?"
"sgmt jgk amik b.fin."aku jwb la...
"emm cam ne basketball?"
aku pon da mengeluh dlm hati...nak jwb ape nih...
"emm cm tu la...tapi xde org la en nasir...ni pon tgh cr..ritu ade gak dak part 1..."
nmpak mcm mengadu....
"xpe la...awk amik nme dorg dulu...nnt contact la..."
"emm ok la nnt sye buat"
aku berjanji pulak....
dia da abis tanda aku pon blah...

persoalannya.....
1. bila aku nak dptkan nme2 dak tu sdgkan aku skg tgh bz and xde mse...
2. asal aku dtg budak2 xde...hampa...
3. aku mcm da xde feel nk main....kenapa?? ntah la...

so, yang aku boleh buat ialah...
tggu dan lihat jek...
biar masa yang tntukan semuanya.....

1 mari le komen:

Sara Nadeea said...

wah...mcm pelik ko mcm x de feel nak main basketball!!!