Pages

Monday, June 25, 2012

7 Hari Lagi.........

assalamualaikum.....
selamat pagi semua...masa tulis entri nih waktu pagi jam 10 lebih...
hari ni nak saya nak post sesuatu yang menarik dan menggembirakan hati saya...yela kata org sharing is caring...tapi yang sedihnye kemungkinan tak dapat nak update selalu la blog saya ni....
buat kawan2 yang masih tidak mengetahui, tanggal 2 julai nnt saya dah post diri saya ke kuantan...
sebabnye???
saya dapat belajar nursing kt sana under government...so, untuk tidak melepaskan peluang kali kedua ni saya pergi jugak meninggalkan anak, suami dan bonda tercinta....
buktinya??
xdapat nak tunjuk bukti la...hehe tapi yang pastinya memang saya akan ke sana...meninggalkan wajah comel anak saya....my lil princess Mursyidah Aisyah....ibu rindu dengan Dida nanti....rindu anak lebih dari rindu babah Dida...ok la nak mempacking barang...semoga kerja ku mudah...aminnn...


0 mari le komen: