Pages

Saturday, July 11, 2009

balik segar+amat=segamat

akhirnya esok aku bertolak balik ke segamat...
apa yang membosankan kepala and feel aku bila kat sana, bila time2 aku xde klas xde pe nak wat....
oh mak ku, bila kau mahu kirimkan aku motor kat umah...
nak tunggu pakcik aku lambat...
da rindu giler kat basketball ni...
court basket da menyeru aku dan memanggil-manggil aku...
terpakse la sok aku jenguk gak kat court....maksud aku isnin karang...
emmmm sabar la syima...esok masih ade...lusa pon ade...
ade rezeki kang dpt la mak kau pos kan motor kat umah....
ape2 pon aku tetap bersyukur coz ade housemate yang giler2 yang bley hilangkan kebosanan aku...
hehehe...
k la kawan2...chow dulu...ade citer baru kang aku pos la...
ntah esok ka lusa ka tulat ka...
ngggakkk tau lagi deh...
selamat malam......

0 mari le komen: