Pages

Wednesday, July 22, 2009

friendship + housemate

bengang plus marah aku skang nih...
orang len wat pasal kitorang housemate yang kena....
bukan kitorang tak amik kesah tapi kitorang ade akai la.....
kitorang tau kot sape mbe kitorang sebenarnya....
yang menjadi masalahnya sekarang nih....
budak tu yang batu api...
buat cter sana sini...
malukan orang.....
kunon pakar cinta la...perampas boyfren orang tak pk lak kan......
tgh marah betol aku nih....kalau boleh macam aku nak cabai je mulut dia....
jangan nak kata kitorang halau dia.....tapi mmg ku halau pun....
masuk umah tak bagi salam....very rude tau and bihadap punye budak....
lagi pon aku halau coz tu rumah aku.....huhuhu
aku yang bayar sewa....aku ape heran....
ni skang dorang tgh cr la housemate aku tapi padahal ade kat dlm umah kitorang....
aku tak tau mcm mne nak cter...coz bukan aku yang mengalami kejadian ini....
aku hanye observe then wat summary....
huhuhuhu....
then masukkan dalam blog ni....
saje nak lepaskan tension....byk asignment woooo.....
ape2 pon kitorang tetap risau ngn housemate kitorang nih....
pada yang membaca, anda hanya membaca tapi anda tidak kenali siapa kami....
orang luar mmg tgk kitorang mcm tak care langsung tapi pada hal kitorang ni la sibuk menanya mne h/mate kitorang .....
so don't judge the book by its cover.....
duk umah dulu ngan kitorang baru korang tau.....
wat eve pon kitorang tetap mempunyai r/ship yang kuat....
ok that's all folks!!!

0 mari le komen: