Pages

Friday, July 24, 2009

penat + letih = asignment berlambak woooooooo

this sem mmg sangat tough untuk aku bila aku da ade kat degree level nih...
aku mcm rasa nak quit tapi bile pk family aku, aku tak sanggup....
aku sangat la rasa stress abis coz start first week study je da ade assignment yang berlambaknya.....
korang akan rasa betapa penat dan letihnya diri....
mmg tak boleh nak tangguh2 coz all asignment kne hantar on time and due date pon cpt...
lagi pulak masalah kewangan dan kesempitan waktu yang menjadi faktor pada ke'stress'an aku...
tgk la ayat baru aku...hampeh......
bila tengok membe len kan, dorang mcm bley survive je...
tapi nape aku tak ley?aku rasa mcm aku ni sgt lemah.....
tu yang aku sangat terasa betapa susahnya hidup sebagai non-resident nih....
sangat susah la...
kne pandai bagi masa and siapkan keje yang tertangguh....
kat degree level nih keje sume tak ley tangguh coz kalau tangguh, boleh buat kita lagi stress...
aku berdoa la supaya perjalanan hidup aku kat level nih di permudahkan Allah....
bukan aku sahaja tapi pada kawan2 seperjuangan aku yang len...
aku tahu dorang pon ssh...
every person have their own problem juz kita je yang tak tahu....
so, marilah kita berdoa supaya Allah memberi kita jalan yang mudah untuk jalani kehidupan pada tahun ini....
amin....

1 mari le komen:

tomato said...

hurm..2 la idop seorng degree y NR.ssh..2 la punce aku ssh turun trainning..orng akn tau ble diorng da rse..