Pages

Saturday, July 25, 2009

pinjaman + penat = hampeh

penat sgt la hari ni...dr pagi sampai la ptg masih lagi tak dapat sign tuk pinjaman....
rasa sangat la marah coz membazir masa...
sebab2 dan punca2nya adalah:

1. kerja tak sistematik...try la untuk solve problem ni dari tahun ke tahun....perkara yang sama kitorang hadapi...
2. tak tepati masa...kata pukol 10 tapi start sign kol 11.30...mmg la takkan abis nak check the agreement...
3. sangat penat sampai tak de mse untuk break...mcm korang je yang penat...ingat budak2 len tak penat...
4. tetapkan hari yang panjang...bagi la kitorang hari banyak sket...jangan la pelajar 1000 orang korang nak divide 2 hari je...bagi lah tempoh seminggu ke? kan logik sket...coz korg bukannya robot....
5. paling sangat marah and rasa kesal adalah salah diri aku sendiri...aku tak mampu aku sediakan all documen..

akhirnya aku buat keputusan untuk mintak bantuan dari Perbadanan Islam Johor....balik rumah cuti seminggu ni aku nak apply....harap2 aku dapat la..kalau tak senak perut aku nak survive kat segamat ni tanpa bantuan sesape...

after dis balik terus tido la...aku sangat2 la ngantuk dan penat...sangat penat!!!!!!!!!!!!!!!!

1 mari le komen:

daisyque said...

aloh... xjd ke pinjam pt? erm... xpela.. mane tau rezeki kaw dpt ngn perbadanan islam joho tu..
hehe.. malu lak aku nk ngaku aku kije kat pt.. hakhak!
tp aku sure blh tlg if dokumen kaw lengkap.. tp nk wat cmne kan? hmmm...
gud luck eh tok mohon ngn perbdn islam joho tu..

tc sis!!