Pages

Sunday, December 6, 2009

dia datang lagi...

semalam je da dua kali dia dtg kedai....
huhuhu hensemnye mamat tuh...da lame da aku admire kt dia tp dia xtau....
dak2 tempat kje aku je yang tau...first dia dtg nk cr pen...
dia mesti tanye aku...lalalala~~
tp aku tau kalau aku takde pon mesti dia tanye orang len punye...
pastu kali kedua belah petang dia dtg lg....
kali ni dia nk amik name tag...
tp...ish org tua tu sebok la...suruh aku cr kamus lak...
da xdpt nk tgk mamat hensem tu....
huahua....
kire minggu ni bermakne gak la...
da lme jgk aku xjumpe mamat tu...
huhuhu...
hope sok (isnin) dia dtg r...
lalallala~~ hepi2!!

2 mari le komen:

daisyque said...

uihh!! mamat kedai langsir? ahaha!! ni yg buat aku rase nk ushar kedai langsir tu.. hahaha!! ala.. tp kaw punye emsem tuh, mesti thp2 emsem p**n... haha!! x emsem lgsung!! hoho!!

ismailsyimasyida said...

xde r...xstandard si laki tu pon..ni hensem ag...
hahaha