Pages

Sunday, December 13, 2009

perginye seorang sahabat.....

-tak pernah terduga di akal fikiran tentang pemergiannye...
-tak pernah teringat kewujudan dia...
-tapi bile dia sudah tiada memory kembali terimbas...
-seakan tidak percaye bahawa dia sudah pergi...
-pergi meninggalkan kita semua...
-pergi menghadap Illahi....
-tak dapat ku nk luahkan perasaan ini melainkan kepada Nya...
-terasa menyesal kerana selama dia hidup tak pernah aku nak ziarah...
-aku tahu dia sakit....
-sewaktu hidup...dia baik walaupon suke sakat org....
-ketika dia masih bernafas...sempat juga aku berkongsi ilmu dgn dirinye....
-ketika dia masih lg bernyawa....terlalu banyak kenangan tercipta antara kami sekelas....
-dia seorang yang tak pernah sakitkan hati sape...kalau ade pon pasti dia meminta maaf.....
-rase sebak hati aku sewaktu meluahkan disini....
-rase terkejut dan blurr ble nida bgtau bahawa dia telah pergi....

Dia adalah classmate aku sewaktu di tingkatan 4 dan 5...kelas katering batch 2004/2005...arwah adalah Anas Zawir bin Abdul Razak....telah kembali ke rahmatullah pada 11.45 mlm bersamaan 12 Disember 2009....Arwah mempunyai penyakit leukimia....semoga roh Arwah dicucuri rahmat dan ditempat kan di sisi orang2 yang soleh....Al-Fatihah

2 mari le komen:

teh o' said...

hoi anas ne pn kwn ak skola rendah dulu!! ngee xrapat tp satu kpale dulu... sdyh gak.. msh teekejot ngn brite kematian die.. hmm same2 la kte doa utk kesejahteraan arwah kt sane.... amin...

ismailsyimasyida said...

ye ke??
xpnh tahu pon...aku lg r..
bukan terkejot je...
hampir xcye...ko sape y bgtau weh??
ish2 xsangke r ko pon mbe pd arwah ek...