Pages

Friday, December 4, 2009

logik ke cter nih??

korang boley bayang kan ke bile sesuatu perkara berlaku and then kita masih ade masa lagi nak melepaskan diri dari semua tu??
pernah ke terfikir??
aku tanye nih coz aku tak puas hati ngan 1 cter nih...mat saleh punye pemikiran berdasarkan logik akal...mereka(mat saleh) membuat cerita berunsur kan hari kiamat...
hari yang penuh dengan kemusnahan oleh tiupan malaikat...di mana hari itu kita di matikan dan dihidupkan semula...
mereka(mat saleh), suka2 hati dorg jek nak buat cter and then kunon ade cara nak selamatkan diri dari semua tu....
pada pengetahuan aku la, bila kiamat menjelang, manusia da tak mampu lagi nak berbuat ape2...kalau ade ibu yang sedang sarat mengandung dan da mase nak melahirkan anak, dia juga akan melahirkan anak itu dengan tibe2....tidak mampu nak ke mana2...
nak solat ke, nak bertaubat ke, sume nye da xsempat....

memang la aku tak tgk cter tu coz cternye mcm org bodoh....org barat mmg b***h...aku mmg xsuke cter barat yang suka memesong kan akidah umat Islam...
cter tu jgk salah satu cara untuk mereka memesong kan umat Islam...
andai kata anda ingin menonton cerita itu, pastikan:
1. hati anda kuat dengan ajaran Islam.
2. sentiasa ingat pada Allah...
3. tidak letak kepercayaan pada cerita tersebut
4. lastly, anggap jek cter tu cter bodoh...xlogik...
5. susah2 sgt tak payah tgk cerita tu lg baik....sia2 jek menguntung kan org barat...

for all ur information, aku tak ley mention la ni cerita ape sbb korg akan tahu sendiri ape yang aku cube sampaikan...

0 mari le komen: