Pages

Thursday, March 1, 2012

basketball.....ahh this feeling come again!!

"lepas mail pergi keje, kau pergi la jogging sana" kata Puan Samilah kepada saya..

'betul jugak' getus hati.. lama dah tak berjogging, bersukan dan beraktiviti lasak... apa kata after bersalin ni saya aktif semula..

after bersalin otak ni pening mcm mana nak dapat kan semula bentuk badan.. mkn xbyk tapi berat xturun jugak..walaupun da byk bende saya baca tentang cara-cara turun kan berat badan malah ini jugak yang saya dapat..

nak kata tak bersemangat nak jogging tu tak jugak sbb da pasang angan-angan nak bersenam lepas bersalin..berkobar-kobar jugak nak buat tp xde kawan tu yang menjadi masalah besar...

dulu, masa di UiTM suka sangat petang-petang join kt court basketball main basketball ngn guys uitm..tp after married nak berkawan ngn guys pon malu..saya sangat rindukan kawan-kawan basketball saya...

i want to be like before...but at the same time i can do my work as a housewife..emm saya nekad la lepas ni nak beli bola untuk main bball..pastu saya jogging then pergi kat court bball berdekatan thennn lepaskan gian...hahaha

saya nak buat press conference...i'm addicted to play basketball...ahhhh when this feeling come, i don't know how to solve it...i'll become excited to play basketball...oh God, please help me..hopefully i can join again in this sport..

0 mari le komen: