Pages

Saturday, March 10, 2012

bulan perkahwinan

hai!!!
bertemu kembali kita pada hari ini... ape yang best hari ni nak cter ialah pasal kahwin... bulan ni je ade la dalam 10 buah rumah saya kne dapat kad jemputan... awal2 lagi da dapat surat saman...hehehe.. tp sesudah ditapis hanya 1 buah rumah je dapat saya raikan... saya tak nak la mention siapa orangnye..

walaupon xdapat hadir but i want to wish to my lovely lecturer Puan Fadzilah Md Kassim, semoga perkahwinan miss bahagia hingga ke jannatul firdaus dan di limpahi rezeki dan anak yang ramai...hee

untuk kawan-kawan skolah saya, kak laila izwin and syed mohd idros... wishing ur both wedding will go far until jannah...

ish best plak rasenye kahwin konvoi nih...hahaha cantik plak bahase saya...ye la yang tarikh sama kira konvoi hari...tp kalau kahwin same bulan dipanggil konvoi jugak...ape2 pon saya ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU pada semua pengantin yang nikah pada bulan march ni...

sekian......


..my lecturer Didee Casseem and her husband..

0 mari le komen: