Pages

Monday, March 19, 2012

like father like daughter

salam...hai semua...sihat x hari ni??
hari ni saya nak cerita tentang anak saya yang kebanyakan anggota, rupa ikut ayah nya....
mari kita lihat gambar disebelah:-

1. mata - frame mata anak saya seperti ayahnya iaitu sepet dan bulu mata nya panjang lebih kurang 0.5 cm.. biji matanya ikut saya..hehe (ayahnya yang kata)

2. alis - juga seperti ayahnya. bentuk nya seakan ayahnya tapi tidak selebat ayahnya. nipis seperti saya.

3. rambut - frame rambut anak saya seperti ayahnya yang mempunyai rambut yang banyak ditepi telinga. tapi helaian rambutnya seperti saya..lembut gitu..kalau ikut rambut ayahnya kasar tapi rambut anak saya lembut..

4. kaki dan tangan - mmg seperti ayahnya..

lebih 50% anak saya ikut ayahnya...hehe ok la saya off post saya dulu...next time we'll see again k!!
salam...

0 mari le komen: