Pages

Thursday, January 1, 2009

aku dan dia


sape sebenarnya yang ada kat hati aku??kadang-kadang dia, kadang-kadang org len and ada kalanya aku cnfius..nk kata tak ada cinta dalam hati ada tp bkn lah untuk org yang aku suka sgt.actually aku suka pada seorg mamat ni.aku suka coz dia pandai men basketball.sayangnya dia da ada girlfren.tu yang wat aku sikit kecewa tapi tak pe la.suka dalam diam pon jadi la.aku nak bagitau dia aku malu coz dia selalu je usik2 aku ngn sorang mamat berondong ni.aku xbpe suka coz ye r dak bwh umor aku...sape la nk.even dia ensem pon tp hati aku da suke kt dia nk wt cmne kan?emm aku terpakse pendamkan feel aku daripada org len tahu except org yang rapat ngn aku je r.aku malu nk bgtau.aku pnh ckp kt dia aku akan rindu dia kalu dia pindah melaka tp cara aku bgtau dia cam men2.emm xpe la pendam je la ek?hehehehehe......papepon dia tetap pemain basketball yang aku minat walaupon dia xterrer mne pon.huhuhu...arghhh cmne nk bgtau????

2 mari le komen:

daisyque said...

wah!! sapekah mamat berondong tu? hakhak!! bwh umo? owh!! tidakkk!! hehe

ismailsyimasyida said...

ade dlm nih...kalau bce dpt r tau spe...