Pages

Tuesday, January 20, 2009

poyo la dorg!!!

bengang tak bengang la aku bile fikir balik pasal sume ni. ade ke patut dorg kne kan aku ngn berondong tu lagi..aku bkn xsuke cume aku da boring jd bhn uji kaji dorg..bkn setakat uji kaji lebih bagus jadi bahan dorg nk cter.kdg-kdg aku kdg-kdg dak yang len tp lebih byk aku la.lagi-lagi kalu dak berondong tu ade kt court.bengang seh...tapi nasib la dia hensem, xde la aku nak bengang sgt.kdg-kdg aku kne kan dia dgn sorg dak pmpuan ni coz dia slalu kacau dak ni.haha...
mcm tadi xpasal-pasal aku kne ngn si sengal sorg ni.da la aku suke kat dia, dia bley plak kne kan aku ngn si berondong ni. poyo!!! jerit aku dlm hati..kdg-kdg dia kne gak sebijik bola kt badan dia dari balingan aku yang agak2 handal jgk ikot time la..tapi kan td dia ade gak pndg aku..siapa?? dak yang aku ske tu r.. aku xtau la dia pndg aku ke pndg dak ragbi ke.aku tgk je la kat dia..tapi kan bile aku pndg dia npe aku xrse pape.. ok la aku rse aku setakat suke dia je bkn cintakan dia. huhuhu..b4 tu dia dtg awal..dpt gak la dia ajar aku cara nak free throw yang betul tp aku xley la nak improve..aku still ngn cre aku..hehe..akhirnye dia ajar aku gak coz dlu dia poyo kata dia dpt melaka..mmg la setan..bkn transfer melaka pon.jmpe awek dia ntah2..emm aku pon da xkisah dia nak tipu ke ape. sbb aku cye dia mmg stdy kt sgmt lg n insya Allah moga2 aku dpt sni gak..ley la dia ajar aku lg..dia tu mmg xkedekut ilmu tp bile ade mbe seangkatan dia, dia mcm poyo sket..bkn sket tp byk la jgk..kdg2 nyampah pon ade cme perasaan suke kt dia tu je mengubah pandangan aku sket kt dia..hahaha...aku nak tnjuk dak tu tp xley la coz ni rahsia diri aku sndiri je..dia ade dlm blog nih cme korg kne pndai2 tgk la...k nite2..tdo la aku mimpikan dia..hahahha..ske2..salam....

0 mari le komen: