Pages

Friday, January 2, 2009

karisma 2008

tanggal 25122008 aku n kawan2 aku dr uitm gerak g uitm perak kat sri iskandar coz kitorang ade perlawanan antara uitm yang di beri nama karisma.aku adalah ahli team basketball.ke semua kitorang dalam lebih 3oo orang.perjalanan dari johor ke perak mengambil masa selama kurang dari 24 jam.dalam perjalanan aku langsung tak tidur.untuk menunjukkan bukti yang sahih aku ade la sket pic yang nk dikongsi bersama korg.huhuhu...



ni gmbo b4 aku g perak...latihan hari ke 5 or 6..aku xingat la


b4 gerak bergambar dolu...bak kata coach aku photo 'gedik'??kureng....haha

hari penyampaian bendera pada kontinjen b4 gerak...



boys lawan uitm n.9..menang tapi xtau skor la....

gmbar kenangan lps fight ngn shah alam.....

malam perasmian...syok abes smpai skang xdpt lpekan kenangan tu....dance ramai2 kt belakang mse persembahan tarian kt dpn..pas tu plak xsangka uitm johor mng perbarisan..n time ni la aku tnjuk bakat menari aku even mcm kayu...hehehe

after malam tu soknye kitorang ade game lagi fight ngn uitm penang..kitorg mng then dpt fight tok tmpt ke 3 n ke 4 dgn uitm perlis..uitm johor dpt tmpt ke 4 dari 9 team yang hantar..walaupon dpt no 4 aku xkisah asalkan aku da ade pengalaman dlm men basketball...dan aku sgt hargai experience tu..aku akan berusaha keras dlm basketball ni..insyaAllah 070209 ni aku ade frenly dgn utm skudai..aku harap aku dpt gunakan skill yang ade pd aku untuk dptkan pengalaman yang berharga ini skali lagi...

0 mari le komen: