Pages

Thursday, February 5, 2009

Dinner MSP

o4o22009 tarikh keramat kitorg join dinner MSP kat sri peria. jalan jauh giler tp aku ade pemandu aku iaitu bani.hahaha...saja nak soh dia amik aku n izni..kalau x jauh sangat nak jalan dr kolej aku ke sri peria tuh...pape pon ni first pic aku bler aku smpai sne..b4 gerak tuh dak2 bilik aku sibuk mentacap muka aku...nasib aku xjadi meet uncle hussein...kitorgnye tema formal suite with mask..mmg gempak r...team dak futsal ikot style meet uncle hussein...huhu...





bunga palsu with lucky draw number...huhu hampeh...xdpt pon hadiah lucky draw tuh.. ye r nombor pon tak cantek...130..kalu ade pggil pon sipi2 jek ngn nombor aku...hampeh





with mis DD yang syumel...hehe..and the teammates aku..alban,mimie,and nadiah...baju cantek2..







men with mask...not the mask of zorro...huhu..nampak agak sedikit poyo tapi cute la masing2...tapi pgg bunga??? ish boley jadi mat bunga...hahaha





aku amik pic ngn amin???? si berondong nih??? mcm tak percaya..bkn ape, pic kenang-kenangan...lagi pon xsalah kalau amik pic sama asalkan xde bani n raimie tuh...kalau tak abis aku kne buli...huhu sedey2..kunun tak nak amik kt meja mkn tp aku nak gak r amik pic ngn dia n ngn dak tuh je blom amik ag...menci r dia...muka da r toye...



sweet sangat...coz aku yang amik...huhu..emm bunga ni aku curi dari dorg..haha..nasib r bani tak sempat nak kacau time nih...ish kalu tak rosak pic yang aku amik nih...huhuhu
sebenarnye ade ag pic yang nak di upload...karang da dpt aku masukkan je r ek...korg tgk tau jgn tak tgk...pic himpunan henset2 yang berjenama n tak berjenama... time tu aku ngh boring gler tgk dorg borak ntah pape..aku pon dtg la ngn idea aku yang senget sket ni soh dorg kmpulkan enset dorg n amik ramai2...ingtkan tak dpt smbutan rpe2nye sume nak gak letak...huhu...idea yang sungguh bgus n bernas...membanggakan diri plak..hak3....k r nntkan kmunculan pic2 yang baru dr aku.....

4 mari le komen:

daisyque said...

mak aih!! ni ke mamat berondong tu? haha!! emsemmmmmmm bangattttt....
keh!
keh!
keh!
kem slm die yehh...
miahahaha!!
*jaat aku*

ismailsyimasyida said...

ala xde ensem mne pon...
abg itam tu...
men in black...
huhu

Anonymous said...

ha..ak knal mamat.2..cpt la upload pic bru 2..ak nk tgk gamat dinner 2..da a ak x dpt g..

ismailsyimasyida said...

nnt2 aku upload...
ngh bz r skang...
sowie..
tggu je r...