Pages

Tuesday, February 17, 2009

3on3 kat Kuala Lumpur Convention Center

Last week hari sabtu aku pergi ke KL coz ade games 3on3 basketball kat KL Convention Center. Bila sampai KL je mata aku dah sakit sebab ape tau. Sebabnya aku tak ley tengok tempat yang sesak2 mcm kat KL tu. Then, sok nya pada hari ahad bersamaan 15 Februari 2009 after valentine's day berlangsung la games tersebut. Kat sana ramai betol orang join games tu. boley la dikata kan hampir ade 300 lebih team 3on3. aku, mis DD and alban adalah team dari uitm Johor.
ni pic ngan kak nori a.k.a roni..hahaha...b4 start kitorang amik r pic dolu...macam da lama pulak tak jumpa ngn roni nih..padahal masa frenly ngn utm dia da dtg...nnt aku citer selanjutnya pasal game kitorang...
ni pulak pic bersama 'manager'...bani..haha..xmcm manager pon aku tengok...tak membantu kitorang langsung...tapi boley la dijadikan bahan hiburan coz kalau tak de dia maybe kitorang suram jek...huhu

sementara tunggu pic upload aku nak citer sket la. kitorang lawan team MJFC atau dikenali sebagai maju jaya football club oleh pasukan kitorang..tu pon 'manager' kitorang yang bagi nama kat team tuh...huhu..team tu takde la hebat sangat kan..juz dorang bernasib baik coz aku masa last2 tuh da penat sangat...tu la xwarm up dulu..emm..start tu dorang da dului 2-0 pastu aku on fire time tu aku dapat bola aku shoot sampai la kitorang lead 5-2... ntah camner ntah dorang ley pulak menang dengan result 6-5..aku akui yang aku memang da penat time tuh..lagi pon ni ade la first time kitorang dalam 3on3 ni...alban n mis DD turut kecewa dgn kekalahan tersebut...tapi kitorang redha je lah..nak wat camner kan?kitorang bangga gak la coz kitorang anggap kekalahan ni kalah bergaya...susah tau orang lain nak bangga dengan team kitorang walaupon kalah...huhuhu...

pic pon tak kuar2 ni..aku da nak abis taip...xpe la..aku tunggu sat..dah lepas kitorang abes game kitorang tak balik la tapi tgk cikgu fight pulak. cikgu dapat no 3 untuk game ni...



emm ni pulak pic kitorang dengan juara 3on3 kategori non-chinese men. pemenangnye ialah ashraf muslim or kitorang lebih mengenali dia sebagai acap, imran and jijun...ni sume geng2 cikgu nih..kitorang amik ni pon coz ade acap ni kan...haha bukan pape pon..pape pon congrats la kat korang especially imran yang on fire time tuh..imran yang diri belakang aku tuh..jijun sebelah dia..n sebelah jijun korang tau la siapa dia...ustaz amirul..huhuhu







hah ini lah dia jersi keluaran petronas..walaupon murah tapi kain nya berkualiti..ni saiz L..besar giler bile aku pakai..emm aku pon tak tau la lepas ni aku pakai ke tak or agaknya jadi hiasan je..huhuhu...kalau pakai time tido ok tak ek?hurmmmm.........



ok that's all for today...maybe aku akan update bile ade citer or pape yang baru pasal diri aku...tapi untuk pengetahuan korang yang membaca nih..aku maybe ade lagi game2 yang menantikan kedatangan aku untuk menjoin kan diri aku...satu kat segi college iaitu 3on3 basketball and satu lagi game full court tok cari non-chinese player tok johor..sumenye dalam bulan march nih..k la bye2...salam

0 mari le komen: