Pages

Friday, February 13, 2009

citer apa-ape je la

salam..aku hari ini agak boring and malas...saja tinjau-tinjau blog orang lain tetibe je terfikir and tangan ni pulak gatal nak taip sesuatu kat dalam blog aku yang serba tak cantik nih...aku sebenarnye da tak sabar nak g 3on3 dekat klcc ahad nih..tapi kata orang tak elok kalau suka sangat sebab takut sesuatu yang buruk berlaku..aku bukan gembira apa cuma rasa cam excited nak g ber'perang' kat klcc tuh...lagu satu aku ni kan tak pernah kuar jenjalan kat mana-mana tempat selain dari segar-amat yang sememangnya segar kan pagi aku..actually pergi 3on3 tu bukan setakat games je tapi jugak nak jumpa pelakon2 hensem mcm ashraf muslim tuh...mana la tau dia ter'join' main lak ke...ley gak ber'pic' ngn dia..huahua..at least ade gak la kenangan yang bakal tercipta walaupon skang ni sekadar angan-angan semata...then, pergi 3on3 tuh, kalau menang aku dapat r duit kan..ley gak saving2 tok aku degree nnt...banyak bende yang aku fikir skang nih..coz da lepas abis dip ni aku nak further study tok degree lak..tu yang memerlukan ongkos yang banyak...huhuhu...tak pon after final abis jek aku nak keje la..nyawit ke noreh ke?janji dapat duit...tapi sape nak bagi aku gaji???waaaaaa........aku pening bile fikir pasal duit nih..semak kepala otak aku nih...emmm mak tolong aku!!!!

2 mari le komen:

daisyque said...

erk?
ashraf muslim? kaw nk jumpe die?
hahaha!! aku doakan kaw berjaya sis!!
yeah!! jgn lupe mtk otograp ashraf muslim taw!!

ismailsyimasyida said...

aku tak yah bagi ko tgk otograp dia...
aku siap ber'pic' ngn dia...
siap ckp2 lagi...
hahahaha.....
jgn jeles...
tggu blog aku..aku akan cter kan sglenye...sbgai bukti aku ade pic dia....