Pages

Tuesday, February 24, 2009

duit...basketball...duit...basketball..hurmmmmm

alopz!!!!
hari ni jari jemari aku sudah gatal2...bermakne aku akan post something kat korang untuk tatapan hari ni...aku sebenarnye tadi da tulis pasal aku punye post skali tetibe jek hilang...agak hangin gak la aku skang nih...huhuhu

cerita jek pasal duit mata aku da berpinar...mana nak cari duit ni..asemen aku sumenye kne outstation coz nak cari info punye pasal...ceh..hangin jek...kalau outstaion tu di tanggung sumenye xpe..ni ongkos sendiri lak..tapi tak pe la aku berkorban...

sebut pasal korban nak kuar duit g outstaion nih aku punye duit da tinggal 80 je...korang ley caye tak??tu yang aku rasa cam nak balik minggu nih...aku nak jumpe menteri kewangan aku...mak tulun anakanda mu ini!!!!

tapi yang menggembirakan aku rini...tak lain tak bukan pasal basketball la...aku mana ley lari dari basketball nih..bukan gembira apa tau malah membanggakan diri aku sampai aku sendiri tak caya ni diri aku ke????hurmmm....memang impossible...incredible btol..hak3..

budak2 basket len pon cam tak caya dengan diri aku...aku fast break,aku layup..aku all the way shoot rini...sumenye terjadi ari ni..aku gak agak agresif la...sampai cikgu pon aku dpt block..haahaha...suke3...aku punye suke tuh sampai bani pon terlanggar aku coz aku time tuh tetibe jek blurrrr....

sebut pasal bani tetibe aku teringat..rupenye bani ni pelat nak sebut huruf 'R'...hak3...selalu gak ejek dia masa 3on3 ritu..kan dia ikot..emmm cm ne la pakcik hassan bapak dia ley bagi name rabani kat dia...bukan men susah dia nak sebut nama dia tuh...tapi dia pandai r nak cover..bile orang soh sebut nama dia, dia ckp bani..bukan rabani..hak3...tak reti sebut la tu...nasib nama aku xde huruf 'R' kalau tak rosak nama aku dia panggil...agak2 nama girlfren dia ada huruf 'R' tak ek???

hahaha...biar la dia...k la aku da ngntuk nih...sok klas kol 8 sampai 12....petang ley r aku qada' tidur..huhuhu...dat's all for tonite..aku pon da kering idea nih...tanda orang da ngntok...salam..

0 mari le komen: