Pages

Sunday, February 8, 2009

karisma 2008 in memory

karima 2008 in memory...aku betol2 sangat rindukan saat2 ni..aku percaya bkn aku je malah korg sendiri rasakan apa yang aku rasa..seriusly, sejak aku balik dari karisma aku termimpi and kadang2 tersenyum2 sorang coz teringatkan memory kita kat sana...bila aku buka mata sume tu hanya la khayalan semata...kenangan bersama korang takkan tercipta lagi melainkan kalau aku masih lagi bersama korang tok karisama yang seterusnya...
buat nori and luth...aku harap korg masih lagi dalam basketball xkira dimana korg berada...maybe kita akan jumpa lagi tapi bukan sebagai team..kita mungkin jumpa sebagai musuh dalam court...tapi kat luar anggap lah kitorang masih lagi kwn korg yang suatu ketika dulu sama2 dalam latihan and bermain basketball sama2...aku harap gak korg tak lupa memory yang telah wujud antara kita...tak banyak, sikit pon jadilah...aku ucap terima kasih pada nori coz telah temukan aku dgn basketball...and telah ajar aku sedikit sebanyak dalam sukan ni...buat luth thanx and maafkan aku jika tersalah silap...terima kasih coz telah ajar aku mcm2 walaupon kita hanya kenal dalam waktu yang singkat...
mana2 pon aku rindukan korg berdua as my ex-teammates...
and buat yang len, korg memang sentiasa dihati...aku ucapkan terima kasih kat korg especially buat rhymie, bani, bomal and boys yang len...walaupon korg tak cukup hebat tp korg tetap hebat di mata aku..actually korg boleh pergi jauh...buat bani or hanamichi, kau lah yang paling the best coz kau boleh amik rebound ball...aku suka bila kau amik rebound ball...korang tahu tak, korang punye skill membanggakan aku even certain player korg tak berapa ade skill...
buat gurls, korang pon tetap hebat di mata aku juz korg kne improve skill korg...
banyakkan latihan and balingan korg..aku pon sama la termasuk dalam golongan tuh..kita sebenarnye boleh pergi jauh kalau kita ade komitmen dalam basketball ni...nak harapkan nori yang dah tak ada memang kita akan jauh...buat alban, kau pon memang the best...lay up kau tu kau kne improve sket...tapi at least kau da tersenarai tok first five players ok la tuh...
rajin2 turun trening ngn aku...hahaha...ley la kita improve skill and teknik kita yang lemah tuh..buat yang len pon ikot turun gak...even kita ada pemain baru kita kena turun gak...silap hari bulan korg sume da tak tersenarai dalam team cougars...huhu...
ok apa2 pon see u next time or lagi tepat next karisma...hope kita masih lagi mampu cipta memory ini....salammm

2 mari le komen:

daisyque said...

miss DD kaw syumel la..
sekali pandang.. mcm emelda pon ade..
hehe..
kem slm die yek..

ismailsyimasyida said...

haha...
dia mmg syumel la...
org ingat dia student ag tau...
huhuhu